آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

بازی(Game)

به وبلاگ من خوش آمدید

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تصویر روز


 

امکانات دیگر

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 17959
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



 

تقویم

آرشیو

تبلیغات

دیکشنری آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی(Game) و آدرس farzangame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافیک
طراحی وب
قالب وبلاگ
پارس تولز
قالب بلاگفا

نویسندگان

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

| نسخه نهایی و معتبر FLT ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

 

Prototype 2 دانلود بازي Prototype 2 براي PC

 

dvd دانلود بازي Prototype 2 براي PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Prototype 2 براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

دانلود Assassin's Creed : Revelations تجربه ای لذت بخش در افشای رازها


 

همه چیز آماده شده تا شما کاربران تیغ ها را از دستان خود بیرون کشیده و به مبارزه ای خون بار بروید. بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین نسخه از سری بازی های Assassin's Creed که شاید بتوان آن را با کیفیت ترین نمونه در 4 مدل قبلی نامید با نام Assassin's Creed : Revelations نیز منتشر گردید. از زمانی که اولین نسخه از این سری بازی ها به سبکی نو و جدید از سوی UbiSoft منتشر شد کاربران نمونه ای جدید از جنگ های قدیمی را مشاهده نمودند. جایی که شمشیر و تیغ ها جای تفنگ های مدرن را گرفت و حرکات زیبای نقش های اول در هر نسخه توانست کاربران زیادی را جذب خود نماید. داستان بسیار جذاب و کم نظیر هم مزید بر علت شد تا سه نسخه قبلی جز جذاب ترین بازی هایی باشند که تا به حال کاربران به خود دیده اند.
اما از این مقدمه ها که بگذریم به نکات مهم و کلیدی بازی میرسیم که در آن ازیو حالا حدودا 50 ساله شده و در ادامه نسخه Brotherhood به جنگ با دشمنان می پردازد تا بتواند راز نسل های گذشته خود را کشف نماید. همان ابزار و وسایل جنگی مانند شمشیرها ، تبرها ، خنجر های مخفی ، تیغ هایی که میان انگشتان مخفی کرده بود و بسیاری دیگر از ادوات را در این نسخه هم با خود به همراه آورده است. اما از نکات کلیدی بازی هم می توان به بهبود یافتن وضعیت گرافیکی و ترکیب بندی جالب تر رنگ ها در همه قسمت های بازی اشاره نمود ، رنگ لباس و چهره نقش اول بازی کاملا متفاوت شده است و همین برای جذاب تر شدن بازی کمک زیادی می کند ؛ دشمنان به شدت قوی تر شده اند و تنها کاربرانی در مقابل دشمنان موفق هستند که بتوانند با بهره گیری صحیح از جنگ افزارهای خود آن ها را از پای درآورند. کشورهای مختلف و شهرهای زیبا که با شبیه سازی بی نظیر آماده شده اند واقعا لذت یک بازی هیجان انگیز را به کاربران هدیه می دهند. همچنین در این نسخه هم کسانی هستند که مانند نسخه قبل در جنگ ها به کمک نقش اول بازی می آیند اما نکته مهم اینجاست که در این نسخه مدیریت و جنگ این یاری دهندگان بسیار آسان تر شده و آن ها کمک بیشتری به ازیو خواهند کرد.
نسخه رایانه ای این بازی هرچند با کمی تعویق اما بالاخره عرضه گردید و حالا فرصت خوبی است تا کاربران از انجام Assassin's Creed : Revelations نهایت لذت را ببرند. خوشحالیم آسان دانلودجز اولین سایت های فارسی زبانی است که نسخه رایانه ای این بازی جذاب را به کاربرانش هدیه می دهد. مطمئنا کسانی که نسخه های قبلی این بازی متفاوت از همه نظر را بازی کرده اند منتظرند تا ببیند آیا ازیو بازهم می تواند در مواجه با دشمنان پیروز بوده و به راز کشته شدن جدش دست پیدا کند یا خیر؟


 

نام بازی: Assassin's Creed : Revelations
پلتفورم : PC
ژانر: اکشن
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان: English
ناشر: UbiSoft
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.89 گیگابایت
 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

خدمتی دیگر از وبسایت دانلودها ! از این پس ، جدیدترین بازی های کنسول PS3 را می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

سه سال از زمانی که مگاترون و Deception ها به دنیا حمله ور شدند می گذرد. رهبران زمین باور کردند که مگاترون در نبرد سر این کره خاکی به شکست رسیده و متوقف شده است. ولی ماجرا از ذهن آپتیموس پرایم به صورت دیگری است و او از قضایای بیشتری اطلاع دارد ! یک سری بیگانه در حال حرکت به سمت زمین دیده شده اند که نقشه مگاترون را می خواهند عملی بسازند. نقشه ای که رعب و وحشت را میان مردم بیندازد و جنگی ویرانگر را بوجود آورد. تمامی طرح این جنگ برای نابودی دشمن اصلی مگاترون به نام Shockwave می باشد ! اتوبات ها باید مگاترون را دستگیر نمایند و Shockwave را قدرتمند و سرزمین خانگی خود را از حمله بیگانگان محافظت کنند ! شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55|

 

Transformers Dark of the Moon cover small دانلود بازی Transformers Dark of the Moon برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

انتظارها به پایان رسید ! سرانجام نسخه نهایی بازی محبوب و فوق العاده جذاب PES 2012 عرضه شد ! افتخار داریم تا به عنوان اولین وبسایت در میان وبسایت های ایرانی و سایت سوم در سرتاسر دنیا این بازی را در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار دهیم. اما دلیل این همه تاخیر و دیرکرد چه بود ؟ نسخه ی قبلی بازی ۳روز قبل از حتی انتشار نهایی خود بازی عرضه شد ! نسخه ای که پر از ایراد بود و زبان بازی و حتی زبان فایل ستاپ نصب بازی به زبان آلمانی بود ! در این نسخه برای پوشاندن ایراهای آن ، منوهای نسخه دموی بازی را که انگلیسی بود بر روی این نسخه تطابق دادند و فایل های گزارشگر PES 2011 را بر روی آن قرار دادند ! به همین دلیل به هیچ وجه امکان گزارشگر درست در بازی موجود نبود و بعد از گفتن چند کلمه ی کاملا اشتباه گزارشگر قطع می شد . و بسیار از مشکلات دیگر که کاربران عزیز حتما آن ها را تجربه کرده اند.

اما نسخه ای که امروز برای شما کاربران عزیز وبسایت دانلودها آماده شده است ، از روی دی وی دی نهایی بازی کرک شده و نسخه کاملا انگلیسی می باشد. از ستاپ نصب بازی گرفته تا گزارشگر ، منوها و … ! و بر خلاف نسخه ای که قبلا عرضه شده بود ، شما نیاز به کپی و جایگزین کردن فایل های ساختگی و غیر نهایی که در بالا توضیح داده شد نمی باشید و بازی به طور کامل به صورت انگلیسی نصب می شود. بسیار خرسندیم که همواره به شعور کاربران احترام گذاشته و تنها نسخه ی نهایی بازی ها را در اختیار آن ها قرار می دهیم و از ارائه ی دروغ و خبرهای زرد برای جذب اندکی بازدید پرهیز می کنیم. شما از هم اکنون می توانید در ادامه ی مطلب این بازی بی نظیر را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

|نسخه نهایی بازی ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

pes 2012 cover دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC

 

dvd دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود نسخه نهایی بازی PES 2012 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

مسیر رسیدن به بهترین لیگ بسکتبال جهان یعنی NBA کاملا عوض شده . شما هر سال پس از ساختن بازیکن مورد نظر خودتون در بخش My Player , باید در لیگ تابستانی و مراسم Draft شرکت می کردید. این روند تقریبا طولانی برای خیلی ها خسته کننده و ملال آور بود ولی امسال ماجرا به کل تغییر کرده . شما پس از ساختن بازیکن مستقیم به مراسم Rookie Showcase میروید . این رویداد که در Madison Square Garden روی می دهد برای دوران حرفه ای پیش رویتان بسیار مهم است . تمامی بازیکن یاب ها و مربیان در آنجا حاضر هستند تا از نزدیک بازی شما را مشاهده و درباره ی انتقال شما به تیم هایشان تصمیم های دقیق تری بگیرند. شما در آنجا بازی هایی رو در رو را با دیگر شرکت کننده ها انجام خواهید داد و آمار و عملکرد های شما به دقت مورد برسی قرار می گیرند. این اعداد آینده شما را در جایگاهتان در Draft معلوم خواهد کرد. ادامه توضیحات بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

nba2k12 cover small دانلود بازی NBA 2K12 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۱ (۲۶ مهر ۹۰) نسخه ی ۱۲ فیفا منیجر حاصل تلاش مسئولین الکترونیک آرتز با ۱۱ سال تجربه منتشر شد علارقم اینکه تاریخ انتشار بازی پیش تر ۲۸ اکتبر یعنی ۶ آبان ۹۰ اعلام شده بود و این بهترین خبر برای دوستداران این بازی پرطرفدار می باشد.این بازی اینبار با تغییرات فراوان در بخش آفلاین که شامل حدود ۷۰۰ ویژگی جدید و بهبود مشکلات قبلی است روانه بازارشده است.نیاز به توضیح ندارد اما در این بازی شما به عنوان مدیر و مربی یک باشگاه فوتبال مدرن کلیه ی وظایف مرتبط از جمله کنترل تاکتیک ها ، تمرینات تیم ، قرارداد اعضای باشگاه ، گسترش باشگاه و … را بر عهده دارید.تغییرات برجسته ی نسخه ی جدید این بازی تغییر موتور ۳دی بازی ، اضافه شدن بیش از ۴۱۰۰۰ بازیکن جدید ، اضافه شدن ۱۳۰۰۰ چهره ی جدید ، اضافه شدن مدیریت بازیکنان ، اضافه شدن بخش مدیریت تیم های ملی ، تغییرات عمده در ویرایشگر بازی و … اشاره کرد. نسخه ی جدید در بخش سه بعدی تغییرات فراوانی کرده است.به دلیل اینکه این بخش از محبوبیت بسیاری بین هواداران این بازی برخوردار است تمام تلاش طراحان بازی برای به واقعیت نزدیکتر کردن این بخش صورت پذیرفته است که بطور کامل دستخوش تغییرات فروان گشته و بصورت آزمایشی در این نسخه قرار گرفته است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

fifa manager 12 cover دانلود بازی Fifa Manager 12 برای PC

 

dvd دانلود بازی Fifa Manager 12 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Fifa Manager 12 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

اگر از علاقه مندان به ورزش بیسبال باشید، حتماً می دانید که پرتاب کردن توپ در این ورزش کار آسانی نیست. جدا از این مسئله که چه کسی توپ را پرتاب می کند، مهارت داشتن در این امر نیز بسیار مهم است. ۲K Sports با پی بردن به این مهم، تمام تمرکز را روی این موضوع گذاشته که پرتاب توپ در بازی Major League Baseball 2K12 بسیار بهتر از نسخه های قبلی از کار دربیاید. ۲K Sports تغییرات زیادی را در این بازی ایجاد کرده که همه آن ها باعث شده اند تا نحوه پرتاب توپ در این بازی بهتر از سایر نسخه ها شود. در این نسخه از بازی ، تمامی شخصیت ها با جدیدترین جزئیات چهره و بدن به روز رسانی شده اند و تمامی زمین های بازی آپدیت شده می باشند. در حالت Player Mode شما می توانید تمامی جزئیات بازی ها را بررسی نمایید و از شخصیتی که در حالت Minor League ایجاد کرده اید استفاده نمایید تا بتوانید او را به یک ستاره بزرگ تبدیل نمایید و رنکینگ های مختلف جهانی را کسب نمایید. شما با استفاده از بخش MLB Today می توانید رنکینگ بازیکنان خود را روزانه با دنیا مقایسه نمایید و رتبه ی واقعی خود را بدانید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه RELOADED بازی|

 

mlb2k12 cover small دانلود بازی Major League Baseball 2k12 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بازی فیفا ۱۲ ، نام بازی فوتبال معروفی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را با آخرین نسخه خود جلب نمود. هم اکنون برای این بازی افزونه ای (DLC) با نام UEFA Euro 2012 عرضه شده است که این افزونه شامل یک Game Mode کاملا جدید در بازی ، Expedition Mode که گیمرها تیمی را خود طراحی می کنند که به مسابقه با تمامی ملیت های حاضر UEFA بپردازد. گیمرها می توانند تمامی اطلاعات بخش Virtual Pro را در این قسمت بازی وارد نمایند. داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند و گیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلف بازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند. این بازی تمامی ۵۳ عضو ملیتی یوفا را شامل می شود. شما در ۸ استادیوم رسمی که در آن این لیگ برگزار می شود بازی خواهید کرد و از تمامی امکانات نهایی یوفا ۲۰۱۲ بهره مند خواهید شد.هم اکنون این آپدیت به صورت یک بازی جداگانه توسط کمپانی EA عرضه شده است و قیمتی معادل ۲۰ یورو برای خرید آن وجود دارد. شما از هم اکنون می توانید این بازی (آپدیتی برای فیفا ۱۲) را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، تست شده و قابل اجرا|

 

fifa euro 2012 cover دانلود بازی UEFA EURO 2012 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در کل کونامی آزادی عمل بیشتر در این نسخه به بازیکنان می دهد که در ادامه می توانید نسخه ی آزمایشی این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید . نسخه ی کامل این بازی حدود ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد .

 

PES 2013 دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2013 نسخه دمو

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

نسخه دوم یکی از زیباترین بازی های اتومبیل رانی رایانه ای یعنی بازی Colin McRae DiRT که در سال ۲۰۰۷ با انتشار خود و گرافیک بی نظیرش انقلابی در بازی های اتومبیل رانی به پا کرد و طرفداران بیشماری نصیب خود نمود .
نسخه دوم بازی DiRT با گرافیکی فوق العاده و بازی روان و بسیار مهیج می خواهد عنوان برترین بازی اتومبیل رانی سال ۲۰۰۹ را از آن خود کند. DiRT 2 با نو آوری هایش در بازی های اتومبیل رانی کامپیوتری و زیبایی های خاص خودش قصد دارد رقیب سرسختی برای سری بازی های پرطرفدار Need for Speed باشد.
تیم دانلودها برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی این بازی را با لینک مستقیم در دسترس بازدیدکنندگان قرار داده است. همچنین اگر شما از اینترنت پر سرعت بهره مند نیستید ، می توانید این بازی جذاب را از فروشگاه دانلودها تهیه کنید.

 

dirt2 downloadha.com دانلود بازي بسيار زيبا و هيجاني Dirt 2

 

dvd دانلود بازي بسيار زيبا و هيجاني Dirt 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Crysis 2 نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|آپدیت v1.9 به همراه DirectX 11 Ultra و HighRes Textures به پست افزوده شد|

 

Crysis2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای کرایسیس 2   Crysis 2 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده ۳٫۸ گیگابایتی بازی|

 

Dirt3 cover small دانلود بازی Dirt 3

 

dvd دانلود بازی Dirt 3 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Dirt 3 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

nfs run pc cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

ridge racer unbounded pc cover small دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.هر چند بازی کمی از واقعیت سری های رالی دور شده، ولی فضاسازی خیلی واقعی است. تماشاگرها خیلی طبیعی تشویق می کنند و همه جا پر از لامپ های نئونی است. هر کدام از ۳ بخش ذکر شده، دارای زیرمجموعه ها و ماشین های خاص هستند. بخش سرعت به اندازه سرعت واقعی ماشین ها نیست و کمی غیر واقعی تر و سریع تر است و با Boost کردن می توانید حتی سریع تر از آن هم رانندگی کنید. بخش Gymkhana خیلی بازتر و وسیع تر شده و در جاده هایی مثل Yokohama برگزار می شود که چهار برابر بزرگتر از Battersea است. بخش تخریب بسیار ساده تر و سرراست تر است و خیلی شبیه به بخش های چندنفره بازی هایی مثل King of the Hill ،Knockout و یا Rampage شده است.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی FLT بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۱٫۵ گیگابایت|

 

dirt showdown pc cover small دانلود بازی DiRT: Showdown برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۹ و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !
هم اینک میتوانید این بازی استثنایی را از دانلودها دریافت کنید و همچنین اگر از اینترنت پرسرعت بهره مند نیستید نسخه دی وی دی این بازی را از فروشگاه دانلودها تهیه نمایید.

 

call of downloadha.com دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زيبا و مهيج Call Of Duty 6: Modern Warfare 2 شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Aliens vs. Predator عنوان کلاسیک و آشنایی برای گیمرهاست. Rebellion، سازنده اولین بازی این سری، ساخت AVP را به عهده دارد. نسخه جدید این بازی تخیلی دارای سه بخش داستانی برای هر جناح(بیگانگان، شکارچیان و تفنگداران دریایی) است که هرکدام گیم پلی خاص خود را دارد. از جمله تیراندازی، جستجو، مخفی کاری و مکانیزم‌های دیگری که همگی در یک بازی جای گرفته‌اند.

 

aliens دانلود بازي بسيار زيباي Aliens VS Predator

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

در ماه جون سال ۲۰۰۸ بود که Battlefield : Bad Company عرضه شد و نظر همگان را به خود معطوف کرد . گیم پلی سریع و جذاب بازی در کنار تخریبی که تقریبا در بازی های مشابه بی سابقه بود و هم چنین داستان ، موسیقی ، صدا و گرافیک خوب ، از ویژگی های مثبت بازی بود . بازی با کیفیت۷۲۰p اجرا می شد و و افت فریم هم در بازی وجود نداشت . این عنوان توسط استودیوی DICE یا Digital Illusions CE ساخته شد و ناشر بازی نیز EA بود .BF:BC موفقیت های زیادی کسب کرد و استاندارد های جدیدی به سبک FPS وارد کرد . EA از قبل از عرضه ی Bad Company اعلام کرد که این بازی یک سه گانه است و با توجه به توجهی که از سوی مخاطبین به نسخه ی اول شده بود EA DICE تصمیم گرفت دو سال بعد از نسخه ی اول ، نسخه ی دوم را با نام Battlefield : Bad Company 2 عرضه کند .

 

Battlefield cover دانلود بازي بسيار زيباي Battlefield : Bad Company 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Just Cause یکی از بازی های منتشر شده در سبک بازی GTA می باشد که رقیب سر سختی برای این بازی پرطرفدار و محبوب به شمار می رود. حال پس از گذشت چند سال از انتشار نسخه ی اول بازی سازندگان بازی نسخه ی دوم این بازی جذاب را منتشر کرده اند . همچنین سازندگان بازی قول این را داده اند که گرافیک بازی به طور چشمگیری افزایش یافته است و دیگر نشانی از باگ در بازی نخواهد بود و نوآوری های نسخه ی قبل در بازی گنجانده شده و بر تعداد آنها هم افزوده شده است . شخصیت اصلی این نسخه همان شخصیت نسخه ی قبل یعنی ریکو نام دارد . ریکو که پس از انجام دادن ماموریت قبلی قصد داشت در آرامش کامل زندگی خود را ادامه دهد به جزیره ای به نام Panau میرود و زندگی آرامی را شروع می کند اما دوباره دوستان او با او تماس میگیرند و ماموریتی به او می دهند با پول بسیار هنگفتی که این مساله باعث میشود ریکو زندگی آرام خود را رها کند و به جنگ با گروههای مافیایی بپردازد . ماموریت ریکو پیدا کردن و کشتن شخصی به نام Tom Sheldon که یکی از دوستان قدیمی ریکو و از اعضای سابق گروه مافیایی آنها بوده است می باشد.

 

just2 بازی جدید و بسیار زیبای Just Cause 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کرک شده سالم و نهایی بازی جدید و فوق العاده زیبای Assassin's Creed 2 منتشر شد ! این بازی توسط کرک کننده معروف بازی های کامپیوتری ، SKIDROW کرک شده است و دیگر نیازی برای اتصال به اینترنت نمی باشد و به راحتی بدون گذراندن هیچ مرحله دشواری قادر به بازی کردن خواهید بود ! چندی پیش برخی وبسایت های ایرانی کرکی را مبنی بر کرک نهایی آفلاین این بازی عرضه کردند که متاسفانه اگر از آن روش استفاده شود ، پس از گذراندن چند مرحله ، باز هم شما به مشکل در اجرای بازی برخورد می کنید. از آن جا که تیم دانلودها همواره سعی و اعتبارش در قرار دادن بازی هایی با کرک سالم و اجرا شده می باشد ، به همین دلیل ارسال این بازی با کمی تاخیر همراه بود. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را با کرک نهایی و آفلاین که ۱۰۰ درصد تست شده و سالم می باشد به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره ۲ این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

 

assassin crd 2 cover دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2

 

dvd دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Clancy’s Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که “سارا” نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، “سام فیشر” را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

 

splinter cover دانلود بازي جديد و بسيار زيباي Splinter Cell : Conviction

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Dead Rising 2 دنباله بازی پرفروش چندمیلیون دلاری و بسیار پرطرفدار Dead Rising می باشد، عنوان اکشن ترسناک نجات یافتنی بسیار زیبا و جذابی که با همکاری استودیوی Capcom سازنده نسخه اول بازی با استودیوی بازی سازی Blue Castle Games ساخته شده است که قرار است بصورت رسمی در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرمهای PC، PS3 و Xbox 360 منتشر گردد. داستان بازی چندین سال پس از حادثه “Wilamette ” رخ می دهد ، زمانی که مردم از سرتاسر نقاط جهان که دیگر پس از آلوده شدن به ویروس مرگباری که افراد را تبدیل به زامبی نموده بود، چیزی از باقی نمانده است برای فرار از این واقیعت شوم و ناگوار به شهر “Fortune City” هجوم می آورند تا شانسی برای برنده شدن در رقابت های “Terror is Reality” داشته باشند. این بازی در ابتدا بصورت نمایشی تلویزیونی با عنوان یاد شده می باشد، نمایشی که در آن نقش اصلی داستان، “Chuck Greene” و دیگر افراد شرکت کننده بایستی وارد فروشگاهی پر اززامبی ها شده و با هر وسیله ای که در اختیار دارید آنها را از بین ببرید، می توانید از موتور سیکلتی که برروی آن یک اره برقی سوار شده است به سمت زامبی ها رفته و آنها را تکه تکه کنید، با شمیر با تخته چوب ویا حتی با چوب بیسبال و… به شکار آنها بروید و هر کسی که بیشترین تعداد آنها را از بین ببرد و زنده بماند به عنوان برنده اعلام می شود.

|دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی به پست افزوده شد|

 

DeadRising2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2

 

dvd دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی بسیار زیبای Dead Rising 2 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بازی در سال ۲۰۰۱ در کشور افغانستان به وقوع می پیوندد به طوری که شما در نقش یکی از اعضای گروه Tier 1 Operator هستید. گروهی خاص که از بهترین افراد آمریکا تشکیل شده است در کل دو میلیون نفر در ارتش امریکا خدمت می‌کنند که از این جمعیت فقط ۲۰۰ نفر در این گروه هستند و برای هر ماموریتی فرستاده نمی‌شوند. Tier 1 Operator می تواند ماموریت‌هایی را انجام بدهد که گروه دیگری قادر به انجام دادن آن نیست و برای همین به افغانستان فرستاده می‌شود و حالا شما همراه با دیگر اعضای گروه برای انجام دادن ماموریت خود وارد میدان می‌شوید. البته انتظار سربازانی با تجهیزات و لباس‌های عالی نداشته باشید. شما با لباس‌هایی معمولی به میدان جنگ خواهید رفت. بازی می‌خواهد جوی ایجاد کند که در آن بتواند به خوبی شرایط افغانستان و سربازان امریکایی در این کشور را نشان بدهد. همچنین سازندگان تایید کرده‌اند که آن‌ها می‌خواهند داستانی واقعی را در بازی نشان بدهند.

نسخه هایی از این بازی در سایر وبسایت ها منتشر شده که کرکی فوق العاده پیچیده داشته و در ۷۰% کامپیوترها جوابگو نیست. همچنین فرمت ایمیج بازی MDX می باشد که با فرمت ISO تفاوت بسیاری داشته و اجرای آن نیازمند نرم افزار خاصی می باشد. شما می توانید هم اکنون ، نسخه نهایی و سالم بازی که ۱۰۰% تست شده و روش کرکی فوق العاده آسان دارد و فرمت ایمیج بازی به صورت ISO می باشد را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
 

|نسخه فشرده شده بازی با حجم ۲گیگابایت به پست افزوده شد|

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک بدون نیاز به غیر فعال کردن آنتی ویروس و ۱۰۰% سالم به پست افزوده شد|

 

Medal Of Honor 2010 Cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010 شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای Medal Of Honor 2010 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

James Bond 007: Blood Stone جدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار پرطرفدار و زیبای مامور ۰۰۷ ، جیمز باند افسانه ای می باشد که این بار در ژانر اکشن ماجراجویی توسط استودیوی بازی سازی Bizarre Creations با حال و هوا و گیم پلی ای متفاوت و جذابتر ساخته شده است قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرم های مختلف PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS, و Microsoft Windows توسط کمپانی پرآوازه Activision منتشر گردد. باردیگر توطئه بین المللی در حال شکل گیری است، محرمانه ترین پروژه بیوشیمیایی بریتانیا در دستان گروهی تبهکار افتاده است و تنها مرگبارترین مامور ملکه بریتانیا، یعنی جیمز باند می تواند توطئه این راز را برملا و خنثی نماید. با پشت سرگذاشتن لایه های متعددی از افراد فاسد، در نقش جیمز باند در تعقیبی گسترده و جهانی که شما را مجبور به نبرد برروی زمین، دریا و هوا در شهرهای آتن، استانبول، موناکو و بانکوک می نماید شرکت می نمایید و با انجام هر ماجراجویی که عمق و گستردگی توطئه را بیشتر فاش می نماید در می یابید که هیچ چیز آنگونه که به نظر می رسد نیست.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

jamesbond cover دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

سرانجام سومین DLC بازی مافیا ۲ با نام Mafia II DLC Joes Adventures منتشر شد. در این قسمت شما در نقش جو باربارا دوست دوران کودکی ویتو اسکالتا،شخصیت اصلی داستان بازی قرار خواهید گرفت.این بازی که بازی ای ماجرایی و داستان محور است در برهه ی زمانی ای که ویتو در زندان بود میگذرد و حقایق نا گفته ای از علت به زندان افتادن ویتو فاش میشود و نشان میدهد که در خانواده Clemente چه میگذشت… این DLC مکان های جدیدی را از جمله:ایستگاه قطار،محوطه قایقرانی،تعدادی خانه که قبلا قابل روئت نبودند و… را برای بازی آزاد خواهد کرد. البته علاوه بر اینها،این DLC لباس های جدید،چیز های قابل جمع آوری()،آهنگ های کلاسیک مربوط به دهه های۴۰ و۵۰ را نیز آزاد خواهد کرد

 

mafia2 cover آپدیت جدید و بسیار جذاب برای بازی Mafia 2 به نام Joes Adventures

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Spider-Man: Shattered Dimensions تحولی در گیم پلی و گرافیک و سبک این بازی به وجود آورد . میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

spiderman cover دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Spider-Man: Shattered Dimensions تحولی در گیم پلی و گرافیک و سبک این بازی به وجود آورد . میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

spiderman cover دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

فضای مرده از جمله بازی هایی است که مخاطب را درگیر جو خود میسازد،در فضای مرده این گرافیک نیست که شما را میخکوب میکند، داستان تخیلی در مکانی خیالی و موجوداتی تغییر شکل یافته نیز چیز جدیدی نیستند.راز موفقیت فضای مرده، فضای مرده آن است. صداهایی هراس انگیزی که در هیچ بازی دیگری نخواهید شنید،که موجب میشود تنفس شما با صدای تنفس شخصیت بازی هماهنگ شود ودر آخر معجون غافلگیری نفس شما را بند خواهد آورد. بعضی وقت ها یک تقلید و یا وام گرفتن، خیلی بهتر از منبع الهام عمل می کند، طوری که خود به یک اصل تبدیل شده که حتی ممکن است منبع الهام آن، دست به تقلید از آن بزند. Visceral Games مانند یک جراح، چاقو به دست می گیرد و مغز شما را به وحشیانه ترین طریق باز می کند و آنچنان شما را می ترساند و به شما ضربه می زند که تا سرحد مرگ شوکه شوید و سپس محتویات مغز شما را به دیوار می پاشد و کاری می کند که بفهمید چرا اسم استودیو Visceral Games است. EA به تازگی سیستم Strategic Dismemberment 2.0 (سیستم قطع عضو) را در مورد Dead Space 2 معرفی کرد و به شما نشان می دهد چطور می توانید به طرق جدید دشمن خود را زجر دهید و در نهایت تکه پاره اش کنید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Dead Space 2 cover2 دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

امروز آپدیت شماره ۵ و ۶ بازی فوق العاده زیبا و محبوب Call Of Duty : Black Ops عرضه شد ! این آپدیت ، دارای تمامی آپدیت های شماره های پیشین بوده و همچنین تغییرات جدیدی را در بازی ایجاد می کند که از جمله آن ها : بهبود کارایی و بازدهی CPU شما در هنگام بازی ، بهینه سازی هماهنگی بخش زامبی بازی ، برطرف سازی برخی مشکلات در نقشه های بازی ، جلوگیری از ایستادن غیر منتظره بازی ، رفع عیب رادار بازی ، اضافه کردن ۱۲ بازیکن جدید به لیست بازیکنان و … . شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. برای مشاهده روش نصب آپدیت ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

blackops cover دانلود آپدیت های جدید بازی Call Of Duty : Black Ops Update 5 & 6

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی بازی|

 

shogun2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

امروز ، آپدیت شماره دوم بازی جدید و بسیار محبوب Assassin's Creed : Brotherhood عرضه شد. در این آپدیت تغییراتی در بخش Single Player و Multiplayer ایجاد شده است که می توان به مواردی همچون برطرف کردن مشکل ذخیره سازی بازی و تغییرات تنظیمات بازی در هنگامی که نام کاربری ویندوز شما با نامی غیر از اسامی انگلیسی باشد ، برطرف سازی مشکل اضافه کردن اسامی دوستانی که در اسم خود نقطه (.) دارند ، تغییر پورت برای انجام بازی در بخش مولتی پلیر از ۱۰۰۰ به ۷۹۱۷ به دلیل اینکه برخی از شرکتها ، پورت بازی را بسته بودند. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

brotherhood cover آپدیت دوم بازی Assassins Creed Brotherhood Update v1.02

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

با تجربه ای بیش از ۱۰سال در عرضه مجموعه های مختلف بازی محبوب و جذاب Arma ، هم اکنون نسخه جدید آن با نام Arma II : Reinforcements عرضه شده است ! این نسخه از بازی شما را به قلب واقعی ترین شبیه ساز جنگ های نظامی همراه با برترین تکنولوژی برتر در جزئیات بازی همراه می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی ، استفاده از جرئیاتی می باشد که در دنیای واقعی ، در همان نقطه از کره زمین وجود دارند. به عنوان مثال تمامی کوه ها و راه هایی که در بازی دیده می شود ، در نقشه جهانی نیز به همان صورت و با همان ابعاد می باشند. در این بازی شما می توانید همراه با دوست خود به طور ۲نفره تمامی بازی را انجام دهید و بازی را به اتمام برسانید و یا در بخش مولتی پلیر آن با بیش از ۵۰ نفر دیگر به مبارزه بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

armaII cover small دانلود بازی Arma II : Reinforcements

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

The Witcher 2: Assassins of Kings دومین شماره از سری The Witcher است.بازی The Witcher محصول سال۲۰۰۷ استودیوی لهستانی CD Project RED است که توانست توجه خیل عظیمی از نقش آفرینی بازها و حتی اکشن بازها را به خود جلب کند.The Witcher با استقبال خوبی از جانب اغلب منتقدین روبرو شد از جمله اینکه بازی توانست از وب سایت های مطرحی نظیر IGN و Gamespot نمره بسیار خوب ۸٫۵ از ۱۰ و از سایت GameSpy نمره عالی ۴٫۵ از۵ بگیرد.مجله معتبر PC Gamer US نیز به بازی نمره عالی %۹۰ داد . The Witcher 2: Assassins of Kings که به گفته سازندگان،کار ساختش از بعد از اتمام ساخت The Witcher آغاز شده است ادامه دهنده داستان شماره اول بوده و بار دیگر بازیبازها را به Temeria باز می گرداند.با توجه به فروش عالی شماره اول بازی،CD Project RED می تواند امیدوار باشد که دومین شماره بازی نیز با استقبال عالی نقش آفرینی بازها روبرو شود.در جریان کنفرانس مطبوعاتی بهاره CD Project RED اعلام شد که The Witcher 2 بر روی PC و کنسول ها انتشار خواهد یافت و دارندگان کنسول می توانند برای اولین بار بازی در نقش Geralt را تجربه کنند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|نسخه فشرده شده ۷ گیگابایتی بازی به پست افزوده شد|

 

witcherII cover small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

۹ ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند ، شدند. Point Man متوجه شد که هدف برادرش Pacton Fettel است که در کنار مادر قدرتمندش Alma Wade می باشد.با این وجود Point Man برای نابودی آنان از دستورات پیروی می کند.حالا مشخص است که فیزیک بدنی Alma بر زنده ماندش تاثیر گذاشته و او در فکر تولد موجودی می باشد که می تواند کل دنیا را نابود کند. Fettel به طور نامشخصی از مرگ نجات می یابد.باقی مانده ی تیم FEAR هنوز در تلاش تمام کردن ماموریت خود هستند. با زنجیره ای از عملیات شکست خورده Point Man بدنبال استفاده از فرصت هاست تا بفهمد که وفاداری به او چقدر باقی مانده است.

|به همراه دانلود در یک پارت ۴٫۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی گروه BlackBox به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

 

fear3 cover small دانلود بازی F.E.A.R 3

 

dvd دانلود بازی F.E.A.R 3 شما می توانید این بازی زیبا را در یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی F.E.A.R 3 بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۸ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

DeathlyHallows Part2 Cover Small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

سرانجام نسخه شک بر انگیز بازی فوق العاده زیبای Deus Ex: Human Revolution به طور کامل تست شد ! چندین روز پیش بازی توسط گروهی هکر نامعتبر کرک شد و کاربران زیادی در دنیا بر سالم بودن نسخه تاکید داشتند و عده ای هم با مشکل روبرو بودند. سرانجام ۲روز پیش کرکی نهایی و سالم برای بازی عرضه شد که بر روی تمامی CPU های Intel و AMD بازی قابل اجرا بوده و مشکلاتی از قبیل کند شدن بازی برطرف شد. دلیل تاخیر در ارسال این بازی بر روی وبسایت ، تست و بررسی نسخه بازی بوده تا مثل همیشه بازی ای کاملا سالم در احتیار کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد.

داستان بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex ! داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند.

|نسخه کاملا تست شده ، به همراه کرک Update v 1.1.622.0 PROPER|

|به همراه Bonus DVD بازی با حجم ۴٫۳ گیگابایت برای اولین بار در وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳ گیگابایت|

 

deus ex pc cover small دانلود بازی Deus Ex: Human Revolution برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

بازی روایتگر جنگ جهانی ۲ است و شما در نقش گروهی ازادی خواه هستید که باید ماموریت های بسی دشوار را انجام دهید تا به ازادی نسبی دست پیدا کنید این بازی را نمی توان یک بازی FPS ساده به حساب اورد زیرا در این بازی همواره شما با تله هایی رو به رو می شوید که شما را با چالش های خاصی رو به رو می کند تیم طراح مراحل بازی اول همواره شما در در میدان تیر و گلوله و توپ قرار می دادند یا اینکه شما را تله یک تک تیر انداز قرار می دادند و باعث می شدند که شما نتوایند به راحتی در بازی پیشرفت داشته باشید. می توانید از وسایل مختلف موجود در بازی برای حمله به دشنمان خود استفاده کنید که این امر باعث جذابیت بازی می شود می توانید از تانک برای تخریب محیط های مختلف استفاده کنید. به طور معمول در بازی هایی که FPS است MAP بازی نقش اساسی در بازی ایفا می کند در این بازی هم map تاثیر زیادی در بازی دارد علاوه بر تاثیر نقشه در بازی رادیو هم تاثیر گذاری خود را در بازی دارد شما می توانید با استفاده از رادیو از اتفاقات مختلفی که در گوشه کنار محیط بازی رخ می دهد اگاه شوید و به تناسب ان عکس العمل نشان دهید. می توانید از هواپیما های جاسوسی برای به دست اوردن اطلاعات و همچنین مشخص کردن هدف خود در بازی استفاده کنید که این امر با روش های مختلفی انجام می شود که باعث جذابیت هر چه بیشتر بازی می شود می توانید با استفاده از هواپیما های جاسوسی تیم های مخفی که برای نابودی شما اماده شده اند را شناسایی کنید و با استفاده از توپخانه انها را نابود کنید . زمانی که در سطح های مختلفی بازی را انجام می دهید با صحنه ها و وسایل مختلفی رو به رو می شوید که باید برای پیروزی خود راهکار های مختلفی را در نظر داشته باشید در ضمن با پیروزی در هر Level مقداری سلاح و اقلام جنگی به دست می اورید که می توانید از انها در مراحل بعدی بازی استفاده کنید.

|نسخه نهایی و کاملا تست شده SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire و ۷ سرور دیگر|

 

red orchestra ii cover small دانلود بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۵ گیگابایت|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

 

driver sf pc cover دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 

dvd دانلود بازی Driver San Francisco برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Driver San Francisco برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

سبک آخرالزمانی (Post-Apocalyptic) روند رو به رشدی را در بازی های کامپیوتری سپری کرده و کم کم به یک سوژه جالب برای بسیاری از بازی ها تبدیل شده است. سبکی که بازیکنان در آن به محیط هایی می روند که همه چیز رو به نابودی است. عنوان هایی مانند Fallout ،Borderlands ،Resistance و METRO 2033 یا حتی سری بازی های Gears of War را می توان پیشتاز در این سبک دانست. اما امسال، سالی است که بازی RAGE معنای واقعی یک عنوان آخرالزمانی را به تمام بازیکنان می فهماند. بازی RAGE در سیاره ای به نام Apophis در جریان است که بازیکنان در آن اتفاقات و آشوب های مختلفی را پشت سر می گذارند. انسان ها به این سیاره پا گذاشته اند، چرا که اینجا شبیه ترین محل به زمین است. نکته مهم اینجاست که محیط های این سیاره به شدت تخریب ناپذیر هستند و به همین دلیل انسان ها تکنولوژی هایشان را در داخل کوه ها و مکان های مرتفع این سیاره بنا نهاده اند. بازی از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی بازی در اقامتگاهش در حال چرت زدن است و به شکلی عجیب از خواب می پرد. او تلوتلو خوران شروع به حرکت می کند. چشمانش به زمینی سوخته و بایر می افتد و به یکباره خودش را در محیط بازی تنها و بی کس می بینید. بازی اینگونه طراحی شده که بازیکنان در این لحظه احساس کنند که در سیاره خودشان نقش بیگانه را دارند. شخصیت بازی حرکت می کند و به آسمانی نگاه می کند که سازندگان بازی، آن را تا حد بسیار زیادی به آسمان واقعی شبیه کرده اند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۲ گیگابایت برای اولین بار|

 

rage cover small دانلود بازی Rage برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: Farzan

 

IHF Handball Challenge 12 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی Dtp entertainment حمایت یافته و ناشر آن شرکت Neutron Games می باشد..این بازی هیجان انگیز و زیباست که با توجه به گرافیک مناسبش می تواند حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. این بازی جذاب که دارای مسابقات ، کاپ ها ، تمرینات ، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت ، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود.همچنین دارای چندین لایسنس معتبر از لیگ های مختلف اروپایی بوده و مجموعا ۹۰ تیم معتبر جهان را هم پشتیبانی می کند که برای دوستداران این ورزش مفرح می تواند فوق العاده هیجان انگیز باشد.امید است با دریافت این بازی فوق العاده جذاب از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم|
Handball 2012 لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12

 

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

 
تبلیغات


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس